Kvůli zneužívání služby dočasně pozastavujeme přidělování nových SMTP Free účtů. Omezení se nijak netýká placených a VPN účtů. Informace níže uvedené jsou i nadále k dispozici jako návod na nastavení pro současné uživatele.
Používáte pro odesílání pošty e-mailového klienta, ale Váš poskytovatel internetu nemá vlastní SMTP server, nebo je server neustále přetízený a zprávu odešle s velkým zpozděním, nebo ji zahodí úplně? Objevuje se SMTP server Vašeho poskytovatele internetu čas od času na spamlistu a pošta z něj odeslaná je automaticky brána, jako spam? Potom využijte naše SMTP.
Návod na nastavení
smtp server: mail2.vpnhosting.cz
port: 25, nebo 587 (doporučujeme zapnout šifrování)
Server před odesláním vyzaduje zadání přihlašovacích informací, které získáte po registraci (dočasně přerušeno).
Pravidla používání služby
Prostřednictvím služby nesmíte rozesílat spam, či zprávy v rozporu s právním řádem ČR a dobrými mravy.
Službu nesmíte dále přeprodávat, či jinak zpoplatňovat.
Není povolené přeposílání pošty.
Přes službu nelze odeslat více, nez 100 e-mailů denně , maximální velikost zprávy je 10 MB, 50 MB denně. Tato omezení se netýkají varianty profi, kterou poskytujeme našim klientům, využívajícím naše IT služby.
Službu používáte na vlastní riziko.
Služba je určena použe pro uzivatele z České a Slovenské republiky.
Použitím služby souhlasíte s všeobecnými podmínkami, které naleznete na stránkách vpnhosting.cz.
Často kladené otázky
Proč není povolené přeposílání pošty?
Protože uživatelé nejsou v drtivé většině případů schopni z přeposílané pošty odfiltrovat spamy a viry. Pokud máte nastaveno přeposílání e-mailů ze schránky ABC do schránky JKL a do schránky ABC Vám přijde spam, ten je následně přeposlán přes nás do schránky JKL, za což dostáváme penalizaci - poskytovatel schránky JKL nás zařadí mezi rozesílatele spamu. Proto není přeposílání pošty přes nás povoleno, je detekováno a podléhá zvláštnímu režimu zpracování.
Jak je zpracovávána přeposílaná pošta?
Každý e-mail, který je přes nás přeposlán, je pozdržen a systém počká, zda v dohledné době dojde další podobný e-mail. Pokud ne, je e-mail propuštěn, pokud ano, doba pozdržení se protáhne. Pokud počet pozdržených podobných e-mailů přesáhne určité číslo (které se mění variabilně v závislosti na počtu zaslaných e-mailů a intervalů mezi nimi), je zpráva zablokována. Tímto opatřením jsme schopni udržet se mimo černé listiny kvůli neúmyslnému přeposílání virů a spamů přes nás. Legitimní pošta, adresovaná individuálně, tímto ovšem ovlivněna není. Nicméně opatření může mít vliv na newslettery a automaticky generované e-maily.
Je pozdržována i odesílaná pošta?
Ne, pošta, kterou odesíláte, je odesílána okamžitě. Pozdrženy jsou jen e-maily, které přes nás přeposíláte, tj. byly Vám doručeny a Vy je přeposíláte dále, ať už automaticky, nebo ručně. Nikdy nejsou pozdrženy e-maily, které odesíláte Vy jako odesílatel (odesílatelka). Z tohoto pravidla existuje jedna vyjímka, odchozí pošta je kontrolována na přítomnost virů, je-li e-mail zavirovaný, je rovněž zablokován.
Co je port 587?
Port 587 je alternativní port k 25, určený pro odesílání pošty. Pokud poskytovatel blokuje port 25, použijte jej v nastavení.
Proč je možné odeslat použe 100 e-mailů za den?
služba je určena pro pro domácí a nenáročné uzivatele, pro ně je limit dostačující. Omezený počet zpráv je obranou proti zneuzívání služby k šíření spamu a úmyslnému přetězování. Pokud se Vám zdá limit neoptimální, budeme rádi za Vaše názory na
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
.
Je služba zdarma?
Cena je 0 Kč/měsíc bez dalších poplatků. Nicméně provoz serveru není zadarmo a udržování systému v chodu také vyžaduje jisté úsilí, takže od uživatelů služby na oplátku chceme, aby o nás na oplátku dali vědět svým přátelům, nejlépe na Facebooku prostřednictvím této stránky.
Kolik zpráv mohou odeslat platící uzivatele?
Az 1024 denně. Omezení lze na přání zvýšit, jde o obranu proti možnému zneuzívání našich serverů spammery v případě úniku přihlašovacích údajů.
Poskytujete i placenou variantu?
Ano. SMTP bez omezení od nás dostanene jako bonus, pokud si objednáte placenou variantu našich VPN (Balíčky VPNHosting Klasik a VPNHosting Profi).
Kam zadám přihlašovací údaje?
Váš e-mailový klient musí zaslat před odesláním zprávy přihlašovací údaje, jinak se odeslání nezdaří. Toto nastavení má kazdý klient trochu jinak, v Outlook express jděte do nastavení účtu, na kartu, kde zadáváte smtp server a zde zaškrtněte Server vyzaduje ověření. Potom klikněte na Nastavení a zde zadejte přihlašovací údaje. Pokud používáte Thunderbirda, jděte do nastavení účtu, zde klikněte na server odchozí pošty a v dialogu pro zadávání smtp serveru klikněte na použít jméno a heslo. Zadejte jméno, heslo budete moci zadat při prvním pokusu o odeslání. Nevíte si rady, nebo máte jiného klienta? kontaktujte nás na
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
, rádi Vám pomůžeme.
Jde o další anonymní službu?
Ne, smtp server nemá funkci anonymizeru. Nicméně podporuje šifrování, takže pokud v e-mailovém klientovi povolíte šifrování, e-maily jsou při odesílání chráněny.
|